ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ (συνέχεια…)

Η χθεσινή συνεδρίαση ολοκληρώθηκε -όσον αφορά στο θέμα της ελεγχόμενης στάθμευσης- με την ψήφιση της πρότασης.

Η δική μου επισήμανση ήταν η εξής :

Δεν είναι δυνατόν να δούμε το θέμα της ελεγχόμενης στάθμευσης στο Μετς  αλλά και γενικότερα στη 2η Κοινότητα, αποσπασματικά. Κάτι τέτοιο, δηλαδή ελεγχόμενη στάθμευση μόνο στο σημείο της πλατείας ή μόνο σε ορισμένα σημεία της Κοινότητας, θα επιβαρύνει τους υπόλοιπους δρόμους αφού οι επισκέπτες θα προτιμούν να παρκάρουν σε σημεία που δεν θα ισχύει το μέτρο. Αυτό βέβαια έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση των όρων διαβίωσης των κατοίκων στη 2η Κοινότητα κάτι που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό.

Για το λόγο αυτό ο Πρόεδρος δεσμεύτηκε να φέρει το θέμα της ελεγχόμενης στάθμευσης γενικά για την 2η Κοινότητα στην μεθεπόμενη συνεδρίαση.

Η πρότασή μου όσον αφορά στην περιοχή του Μετς και η οποία είναι αποτέλεσμα των συνομιλιών μου μαζί σας αλλά και των παρατηρήσεων που έλαβα μέσω της φόρμας- είναι η εξής :

  • Στην περιοχή του Μετς, συγκεκριμένα στην πλατεία του Α’ Νεκροταφείου δημιουργούνται θέσεις στάθμευσης για επισκέπτες.
  • ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες θέσεις στους δρόμους του Μετς διατίθενται για τους κατοίκους.
  • ΟΛΟΙ οι κάτοικοι ανεξαιρέτως αποκτούν με γρήγορες και απλές διαδικασίες το σήμα τους.
  • Οι θέσεις στάθμευσης για τους επισκέπτες στην πλατεία ΔΕΝ μπορούν να δημιουργηθούν πριν να διευθετηθεί το θέμα της στάθμευσης των κατοίκων.
  • Οι κάτοικοι που έχουν σήμα μπορούν να σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους και στην πλατεία του Α’ Νεκροταφείου από τις 8:00 το απόγευμα μέχρι τις 8:00 το πρωί.
  • Σε όλες τις θέσεις των κατοίκων ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να παρκάρουν άλλα αυτοκίνητα.

Τα παραπάνω θέματα θα τα θέσω ξανά στην μεθεπόμενη συνεδρίαση. Επίσης πέρα από αυτά, θα ήθελα τις απόψεις σας για τα εξής θέματα:

  • Να δοθεί δικαίωμα στάθμευσης στις θέσεις που θα δημιουργηθούν για τους κατοίκους και σε όσους εργάζονται στις επιχειρήσεις της περιοχής μας.
  • Η κοινότητα να λαμβάνει επικαιροποιημένο αρχείο των αριθμών κυκλοφορίας αυτοκινήτων που έχουν αποκτήσει σήμα για να μπορεί η ίδια ή οι επιτροπές κατοίκων να ελέγχουν, οποτεδήποτε θελήσουν, ότι δεν δίδονται σήματα σε μη δικαιούχους.
  • Σε κάθε περίπτωση ΟΛΕΣ οι θέσεις των κατοίκων πρέπει να καλύπτουν τις ανάγκες τους. Εάν οι ανάγκες ΔΕΝ καλύπτονται, τότε οι κάτοικοι μπορούν να ζητούν παραχώρηση θέσεων και στο χώρο της πλατείας.


2 comments

  1. Να σοβαρευτούμέ λίγο;;;
    Οι δρόμοι είναι δημόσιο αγαθό και όχι προϊόν προς πώληση. Πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας, τέλη στο Δήμο, φόρους (έμεσους και άμεσους) ….
    Γενικώς πληρώνουμε συνεχώς.
    Αφήστε λοιπόν, τουλάχιστον για όσο καιρό διαρκεί το Μνημόνιο, στην άκρη κάθε σκέψη για παραπάνω πληρωμές
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΚΥΡΙΟΙ!!!

  2. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τις παραπάνω απόψεις με τις εξής επισημάνσεις.
    Οι χώροι στάθμευσης στο δρόμο δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των κατοίκων της περιοχής. Σαφώς πρέπει οι περίσσοτερες να είναι για αυτούς σε μια λογική αναλογία με τους επισκέπτες. Οι επισκέπτες όμως θα πρέπει να πληρώνουν κάποιο στοιχειώδες αντιτιμό για τη χρήση της υπηρεσίας αυτής. Μάλιστα, αυτό θα βοηθήσει στη κινητικότητα των επισκεπτών, ώστε να μην εγκαταλείπουν το αυτοκίνητο για ώρες.
    Διαφωνώ με την παραχώρηση θέσης στους εργαζόμενους της περιοχής. Υπάρχουν και μέσα μαζικής μεταφοράς που κάνουν εύκολη τη πρόσβαση στο ΜΕΤΣ.
    Ως δημοτική παράταξη ενθαρρύνουμε τη μετακίνηση με μέσα μαζικής μεταφοράς και ποδήλατα και ΟΧΙ με ΙΧ. Ηταν από τις βασικες οικολογικές μας δεσμεύσεις το όχι στην κυριαρχία της αυτοκίνησης.
    Ηλίας Κυριακόπουλος


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s