Δελτίο τύπου …

Ο δήμος Αθηναίων στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του για την στήριξη των οικογενειών που πλήττονται από την οικονομική κρίση, οργανώνει Φροντιστήρια Αλληλεγγύης σε συνεργασία με εθελοντές καθηγητές με στόχο την προετοιμασία μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

«Πρόκειται για μια δράση με έντονα κοινωνικό χαρακτήρα και απευθύνεται στους μαθητές, οι οικογένειες των οποίων λόγω των οικονομικών δυσκολιών αδυνατούν να ανταποκριθούν στο οικονομικό κόστος που συνεπάγεται η παρακολούθηση μαθημάτων προπαρασκευής σε ιδιωτικά φροντιστήρια» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, τονίζοντας την καθοριστική σημασία που έχει η εθελοντική συμμετοχή των εκπαιδευτικών.

Η εφαρμογή του προγράμματος ξεκινά πιλοτικά από τα Λύκεια της 4ης, 5ης και 6ης Δημοτικής Κοινότητας και στην συνέχεια θα επεκταθεί και στα Λύκεια των υπολοίπων Δημοτικών Κοινοτήτων και σε αυτά συμμετέχουν καθηγητές, οι όποιοι εργάζονται εθελοντικά και αφιλοκερδώς. Το πρώτο Φροντιστήριο Αλληλεγγύης λειτουργεί ήδη στο 59ο Γυμνάσιο – Λύκειο του δήμου Αθηναίων (οδός Σεκούνδου αρ.10, σταθμός ΗΣΑΠ Άνω Πατησίων).

Ο αντιδήμαρχος Ενδοδημοτικής Αποκέντρωσης του δήμου Αθηναίων, κ. Επαμεινώνδας Λαμπρακάκης, απευθύνει πρόσκληση σε όλους τους δημότες, γονείς και εκπαιδευτικούς, να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης, παροτρύνοντας τους καθηγητές να συμμετάσχουν και τους μαθητές να παρακολουθήσουν μαθήματα, στα οποία χρειάζονται ενίσχυση, με σύμμαχο το δήμο της Αθήνας στην προσπάθειά τους για την εισαγωγή την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, στο πλαίσιο των Φροντιστηρίων Αλληλεγγύης.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s